BACAK GERME

Bacak Germe Nedir?

Yaşlanmayla birlikte doğum gibi sebeplerle bacaklar gerginliğini kaybeder. Uyluk iç kısmında sarkmalar ortaya çıkar. Bu gibi gevşeme ve sarkmalardan kurtulmak bacaklarınızın ilk günkü gibi gözükmesini sağlamak istiyorsanız Bacak Germe ameliyatı doğru bir tedavi biçimidir.

Liposuction veya cerrahi olarak yapılan bu sarkık dokuların çıkarıldığı bu ameliyat genel anestezi ile 1 – 2 içinde yapılmaktadır.

Ameliyattan önce uzman doktor hem bacak içlerinde bulunan yağ dokularını hemde sarkmanın ölçümlemesi için gerekli işlemleri yapmalıdır. Bacak germe ameliyatında dikiş izleri bacak içinde kalmakta ve dışarıdan bakıldığında dikiş izleri görülmemektedir.

Hasta kendini ağır işlerden kaçınarak 1 haftada günlük hayatına dönebilmektedir.

Ameliyat Nasıl Yapılır?

Uygun bölgelerden uygun kesiler yapılarak fazla ve sarkık olan cilt ve cilt altı fazlalıklar çıkarılır. Ameliyat sonucunda vücutta görünmeyen yerlerde iz kalabilir. Bu izler genelde kollar için dışarıdan bakıldığında en az görünen yerler olan koltuk altına yakın bölgede ve kolun iç kısmında olur. Bacak germe için ise kasık bölgesi, bacak iç kısmında ve kalçanın altındaki kıvrım bölgesine gizlenir.

Hemen Bilgi Al!

Bilgi almak ister misiniz?
Bize telefon numaranızı gönderin, sizi arayıp bilgi verelim.

Ameliyat Sonrasında Dikkat Edilecek Noktalar Nelerdir?

Ameliyat sonrası birkaç gün ağrı görülür. Ağrı kesiciler ile ağrı giderilir. Gün geçtikçe ağrılar tamamen azalır. İlk günlerde kollar ve bacaklarda gerginlik hissi ile şişlik de olur. Bu süreçte şişkinlikleri azaltmak amacıyla el ve ayakların yüksekte tutulması önerilir. Hasta, genelde 1-2 gün hastanede kaldıktan sonra taburcu edilir.

Ameliyattan sonra birkaç haftada geçecek şekilde şişlikler ve morluklar da görülmesi mümkündür. 7 ila 10 gün içinde işe dönülür. Ancak hastalara bir ay boyunca uygun korse kullanımı önerilir. Aynı süreçte ağır egzersizden uzak durmak, bacaklarınızı aşırı germemek gerekir.

Tüm şişliklerin geçmesi, bacaklarınızın istenilen son halini alması 6 ay ila 1 yıllık süre sonunda gerçekleşir.